En gang om året indkaldes til ordinær generalforsamling, og hvis det er nødvendigt kan bestyrelsen indkalde til en ekstra ordinær generalforsamling med 7 dages varsel.
Indkaldelse og dagsorden
Ordinær generalforsamling indkaldes med minimun 30 dages varsel. Indkaldelse sker pr. mail til medlemmerne. Indkaldelse til generalforsamlig udsendes med dagsorden med følgende punkter:
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Beretning fra bestyrelsen
- Årsregnskab
- Godkendelse af budgetter
- Indkomne forslag
- Forslag ved bestyrelsen
- Nyt fra P-plads-udvalget
- Nyt fra Kloak-udvalget
- Valg af bestyrelsen
- 2 bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år
- 1 revisorsuppleant vælges for 1 år
- Eventuelt
Forslag
Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal modtages senest d. 4 marts 2025 til hf.vedbaek@gmail.com
Fremmøde og afstemning
Vedtagelser på en generalforsamling sker ved et flertal, dog skal minimum 2/3 af medlemmerne være tilstede.
Hvert havelod har 2 stemmer, uanset om der står 1 eller 2 medlemmer på kontrakten. Der kan kun afgives stemme ved personligt fremmøde. Alle afstemninger foregår ved håndsoprækning, medmindre dirigenten, bestyrelsen eller 2 af de tilstedeværende medlemmer forlanger skriftlig afstemning.